خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

شیب صعودی ابتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی / ثبت بیشترین آمار بستری و فوت در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۸۴۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی از افزایش آمار بستری شدگان بیماران کرونایی در استان خبر داد.

جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان گفت: در این مدت یک هزار و ۲۲۲ مورد ابتلای جدید به بیماری کووید ۱۹ در استان ثبت شد که از آبان سال گذشته، بی سابقه است.

 آقازاده افزود: از این تعداد نیز نزدیک به ۲۴۰ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند که در این خصوص نیز روند همچنان افزایشی است.

وی بیان کرد: از کل بستری شدگان، ۷۶ نفر مربوط به ارومیه، ۴۹ نفر مربوط به خوی و ۲۰ نفر دیگر مربوط به مهاباد است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به یک هزار و ۱۲۵ نفر اظهار کرد: از این تعداد ۵۱۲ نفر مشکوک و ۶۱۳ نفر نیز مبتلای قطعی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طبق آخرین آمار، ۲۳۸ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری و ۴۹ نفر از آنان نیز به دستگاه به ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده افزودد: طی ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱۶ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که از این تعداد، ۹ نفر مربوط به ارومیه است که نشان دهنده وضعیت نامناسب در مرکز استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز