خبرگزاری کار ایران

بر اساس مصوبه وزارت فرهنگ و ارشاد صورت گرفت؛

توقف فعالیت‌های هنری و سینمایی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۹۷

تمام سالن‌های تئاتر و سینما، آموزشگاه‌های هنری و نگارخانه‌ها در آذربایجان غربی در پی قرار گرفتن وضعیت قرمز و نارنجی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس مصوبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن‌های تئاتر، سینما و آموزشگاه‌های هنری و نگارخانه‌ها در مراکز استان‌ها و شهرهایی که از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز بودند تا اطلاع ثانوی در سراسر کشور تعطیل شدند.

همچنین تمام برنامه‌های هنری در سالن‌های آذربایجان غربی نیز تا بهبود شرایط تعطیل اعلام می شود و تداوم این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذیصلاح خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ۱۴ شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد که نشان دهنده وضعیت نامناسب شهرستان های مختلف است.

ارومیه به همراه ماکو، شوط، پلدشت، چالدران و خوی درشمال و همچنین میاندوآب، مهاباد، بوکان، نقده، پیرانشهر، سردشت، تکاب و شاهین دژ در جنوب استان وضعیت قرمز کرونایی دارند.

فقط شهرهای سلماس، اشنویه و چایپاره در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

در هفته گذشته شهرستان‌های سردشت و چالدران وضعیت نارنجی داشتند که با بررسی های جدید صورت گرفته، وضعیت آنها نیز قرمز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز