خبرگزاری کار ایران

قوشچی به ایلنا خبر داد:

مهار آتش‌سوزی انبار چسب در میدان شهدای ارومیه/ حادثه خسارت جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۸۵۸

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش سوزی در انبار اسپری چسب و ایزوگام در میدان شهدا با حضور به موقع آتش نشانان قبل از گسترش و سرایت به واحد های مسکونی و تجاری همجوار مهار و خاموش شد.

 ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ارومیه و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه یک بیدرنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی به میدان شهدا اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای اتش نشانی در کمتر از سه دقیقه در محل حضود داشتند و به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک انبار حدوداً یک صد مترمربعی مملو از انواع اسپری چسب، فوم و ایزوگام به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شده که شعله های سرکش آتش و دود به آسمان زبانه می‌کشید و دود غلیظی محوطه اطراف را فراگرفته بود.

شاد قوشچی ادامه داد: با توجه به حجم بالای آتش سوزی ایستگاه‌های ۶ آتش نشانی به همراه خودروی فوماتیک و تانکر امید ایستگاههای ۳ و ۷ نیز به محل حادثه اعزام شدند.  

وی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از قطع جریان برق، گاز و ایمن سازی محل حادثه، با  استفاده از تجهیزات انفرادی و سه رشته لوله آب فشار قوی شروع به مهار شعله های سرکش آتش کردند که با توجه به حجم بالای آتش سوزی از خودرو فوماتیک استفاده کرده و شعله های سرکش آتش را فرونشانده و خود را به کانون آتش سوزی رساندند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه تصریح کرد: با توجه به تعطیلی انبار خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیب نرسیده و نیروهای آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی شعله های سرکش آتش را قبل از سرایت به واحدهای مسکونی و تجاری همجوار مهار و خاموش کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی عملیات لکه گیری را شروع کرده و پس از اطمینان از عدم برگشت شعله و تحویل محل حادثه به مالک و نیروهای انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز