خبرگزاری کار ایران

تا پایان روز چهارم انجام شد؛

ثبت نام ۴۴۳۸ نفر در انتخابات شوراهای روستا در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۳۷۸

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از ثبت نام ۴ هزار و ۴۳۸ نفر داوطلب شوراهای روستاهای استان تا پایان روز چهارم خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی مصطفوی گفت: تا پایان روز چهارم ثبت نام انتخابات شوراهای روستا در آذربایجان غربی تعداد ۴ هزار و ۴۳۸نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۹۸ درصد معادل ۴ هزار و ۳۶۳ نفر را آقایان و ۲ درصد معادل ۷۵ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

وی افزود: ۶۲.۵ درصد ثبت نام کنندگان دارای مدرک ابتدایی، ۱۲ درصد راهنمایی، ۶ درصد متوسطه، ۱۰ درصد دیپلم، ۲ درصد فوق دیپلم، ۶ درصد لیسانس، یک درصد فوق لیسانس و کمتر از یک درصد دارای تحصیلات حوزوی و دکترا هستند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: ۸۱ درصد از ثبت نام کنندگان به صورت حضوری در بخشداری‌ها، ۱۱ درصد در دفاتر پیشخوان، ۵ درصد از طریق نرم افزار موبایلی و سه درصد از طریق کامپیوتر اقدام به نام نویسی کردند.

مصطفوی اظهار کرد: ۷۴ درصد داوطلبان برای نخستین بار برای حضور در شوراهای اسلامی روستاهای استان ثبت نام کرده اند.

وی گفت: یکهزار و ۱۸۵ نفر در ارومیه، ۳۱۴ نفر در بوکان و ۳۰۷ نفر نیز در خوی نام نویسی کرده اند و این سه شهرستان، بیشترین آمار ثبت نامی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز