خبرگزاری کار ایران

در ۲۴ ساعت گذشته؛

۸۶۹ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند/بیشترین تعداد بستری ها در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۰۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶۹ نفر در استان به کرونا مبتلا و بیش از یک پنجم آنها در مراکز درمانی بستری شدند.

به گزارش ایلنا،جواد آقازاده، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶۹ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند گفت: بیش از یک پنجم مبتلایان در مراکز درمانی بستری شدند.

وی افزود: در این مدت ۱۹۴ نفر در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شدند که این تعداد، بیش‌ترین میزان بستری شده‌ها از اواخر پاییز گذشته تاکنون است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۷۴ نفر از افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بر اثر ابتلا به کرونا بستری شده‌اند، مربوط به ارومیه بود که شیوع قابل توجه بیماری در این شهر را نشان می‌دهد.

آقازاده ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری‌های مربوط به سندرم حاد تنفسی در استان به ۷۴۵ نفر رسید.

وی گفت: نزدیک به ۲۰۰ نفر از این تعداد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۴۰ نفر نیز با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس دارند.

به گزارش ایلنا، تاکنون نزدیک به ۱۲۷ هزار نفر در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز