خبرگزاری کار ایران

با اعلام وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در برخی شهرهای استان ؛

ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۴۷۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام وضعیت قرمز و نارنجی در برخی شهرستان های استان ارائه خدمات حضوری در کتابخانه های عمومی این شهرهاتعطیل شد.

خدیجه معصومی در گفت و گو با ایلنا،با اشاره اعلام وضعیت نارنجی و قرمز در شهرستان‌های ارومیه، نقده، خوی، اشنویه، سردشت، بوکان، چالدران، ماکو، پلدشت و پیرانشهر توسط ستاد مبارزه با کرونا گفت: ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان‌ها تعطیل است.

 معصومی افزود:در شهرستان‌های با وضعیت زرد شامل تکاب، شاهین‌دژ، مهاباد، میاندوآب، سلماس، شوط و چایپاره کتابخانه‌های عمومی دایر خواهد بود.

 وی ادامه داد: خدمات حضوری در شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز تعطیل بوده و فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برگزای محافل ادبی و برنامه‌های مناستبی و ... در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

 این مسئول همچنین با اشاره به ساعت فعالیت کتابخانه‌های عمومی در نیمه نخست سال ۱۴۰۰، گفت: کتابخانه‌های دو شیفت، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰، کتابخانه مرکزی استان از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۱ و کتابخانه‌های تک شیفت و روستایی از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰  آماده ارائه خدمات به علاقمندان هستند.

 معصومی بیان کرد: امانت منابع کتابخانه‌ای از کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، با اجرای طرح «کتاب پیک» و تماس با شماره‌های اعلام شده امکان‌پذیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز