خبرگزاری کار ایران

نحوه دورکاری ادارات در آذربایجان غربی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۵۸۱

مدیران کل دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی به استثنای نیروهای مسلح، با توجه به وضعیت شهرهای استان دورکاری می کنند.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام وزارت بهداشت از تاریخ سیزدهم فروردین ۱۴۰۰، وضعیت شهرهای ارومیه، نقده و خوی قرمز، شهرهای اشنویه، سردشت، بوکان، چالدران، ماکو، پلدشت و پیرانشهر نارنجی، شهرهای تکاب، شاهین‌دژ، میاندوآب، مهاباد، سلماس، شوط و چایپاره زرد شده است.

بر این اساس استانداری آذربایجان‌غربی با اعلام هشدار جدی نسبت به روند افزایشی شیوع کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست نسبت به اجرای دورکاری ادارات متناسب با وضعیت شهرها، اقدام کنند.

بر این اساس، کارکنانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و بانوان دارای فرزند خردسال، در اولویت دورکاری قرار می‌گیرند.

در مناطق قرمز، ۵۰ درصد کارمندان می‌توانند دورکاری کنند و در مناطق نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری باید به صورت دور کاری، کارهای محوله را انجام دهند و سایر ادارات هم باید با نیمی از کارمندان خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.

در شهرهای قرمز، حضور کارمندان ادارات ارایه‌دهنده خدمات مهم به نصف کاهش پیدا می‌کند و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکار کارهای مربوطه را انجام دهند.

در شهرهای قرمز و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، ۲ سوم کارمندان دورکاری می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز