خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

غربالگری بیش از ۴ هزار مسافر ورودی در مرزهای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۹۲۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح غربالگری مسافران مرزی چهار هزار و ۴۲۶ مسافر غربالگری شده اند.

به گزارش ایلنا، امیر جعفرزاده با اشاره به هم مرز بودن استان با سه کشور، گفت: ۶ پست فعال غربالگری در مرزهای بازرگان، رازی خوی، سرو ارومیه ،فرودگاه بین المللی ارومیه، تمرچین پیرانشهر و مرز کیله سردشت مستقر است.

وی به ارائه خدمات امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مرزهای استان اشاره کرد و ادامه داد: افراد آموزش دیده در شیفت های هشت ساعته و ۲۴ ساعته در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها  در مرزهای رسمی استان به غربالگری مسافران می پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در خصوص جزئیات خدمات این نهاد طی این مدت اظهار کرد: در این مدت تب سنجی سه هزار و ۳۵۷ نفر، بررسی وضعیت ۲۹۰ مورد مشکوک، انجام تست فوری برای سه ‌هزار و ۶۸۲ نفر و  انجام تست پی سی آر برای ۱۸۲ نفر اجرایی شده است.

جعفرزاده افزود: در حال حاضر تیم های  عملیاتی ما در تمام محورهای استان مستقر بوده و به صورت شبانه روز مشغول خدمت رسانی به هموطنان  هستند.

به گفته جعفر زاده تاکنون مورد مثبت کرونایی در مرزهای استان شناسایی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز