خبرگزاری کار ایران

آقازاده خبر داد:

تغییر وضعیت کرونایی ارومیه از نارنجی به قرمز / دو شهر استان نارنجی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۲۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: شهرستان ارومیه از نظر شیوع بیماری کووید ۱۹ از وضعیت نارنجی به وضعیت قرمز تغییر یافت.

به گزارش ایلنا، جواد آقازاده از تغییر رنگ کرونایی ارومیه از نارنجی به قرمز خبر داد و گفت: این امر نشان دهنده وضعیت نامناسب ارومیه از نظر شیوع کروناست و باید مردم، رعایت پروتکل‌ها را بیش از پیش در دستورکار قرار دهند.

وی با اشاره به افزایش تعداد افراد مبتلا به کووید ۱۹ در استان گفت: در صورت عدم رعایت مردم شرایط کار برای کادر درمان سخت خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: علاوه بر ارومیه شهرهای اشنویه و چالدران نیز تغییر وضعیت داده و به ترتیب از زرد به نارنجی و از آبی به زرد تغییر کرده اند.

آقازاده تاکید کرد: در صورت تداوم بی توجهی صورت گرفته از سوی شهروندان، وضعیت بسیار بدتر شده و به سمت افزایش جهشی بیماران، مبتلایان و فوتی ها حرکت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، ارومیه طی هفته‌های گذشته وضعیت نارنجی داشت و از نیمه آذرماه گذشته تاکنون از وضعیت قرمز خارج شده بود ولی از نیمه دوم اسفند ماه با افزایش صف‌های خرید روغن و مرغ و همچنین مسافرت ها و دید و بازدید های عید از شرایط نارنجی خارج و وارد وضعیت قرمز کرونایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز