خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار صورت گرفت؛

راهیابی۷ بازیکن ارومیه ای به اردوی تیم ملی والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۵۴۲

رئیس هیات والیبال ارومیه گفت: برای اولین اردوی تیم ملی والیبال ۲۷ بازیکن دعوت شده‌اند که بازیکنان ارومیه‌ای سهم پررنگی در این زمینه دارند.

به گزارش ایلنا، پیمان رضایی با بیان اینکه هفت بازیکن ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی والیبال راه یافتند، اظهار داشت: "سعید معروف"، "میلاد عبادی‌پور"، "بردیا سعادت" و "امیرحسین توخته" چهار والیبالیست لژیونر و "میثم صالحی"، "مرتضی شریفی"و "محمدرضا حضرت‌پور" سه بازیکن حاضر در لیگ برتر ایران و تیم شهرداری ارومیه هستند که در این لیست حضور دارند.

وی افزود: به علاوه این بازیکنان ارومیه‌ای، "پوریا فیاضی"، "پوریا یلی"، "مهران فیض امامدوست"، "محمدطاهر وادی" و "مسعود غلامی" به عنوان بازیکن و "پیمان اکبری" به عنوان مربی و "مهدی خباز" به عنوان بدنساز از تیم شهرداری ارومیه نیز به تیم ملی دعوت شده‌اند.

رئیس هیات والیبال ارومیه تصریح کرد: اردوی تیم ملی والیبال از یازدهم فروردین ماه آغاز می‌شود و این بازیکنان توسط سرمربی تیم ملی والیبال ایران به نخستین اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر سال گذشته با شکست برابر تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان نایب قهرمان شد و در نخستین اردوی تیم ملی بیشترین نماینده را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز