خبرگزاری کار ایران

جباری به ایلنا خبر داد:

فعالیت اتوبوس گردشگری ارومیه / بازدید از برخی اماکن تاریخی رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۶۷

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از اجرای برنامه های فرهنگی و موسیقی سنتی همزمان با فعالیت اتوبوس گردشگری در ارومیه خبر داد.

جلیل جباری در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه اتوبوس گردشگری ارومیه آماده ارائه خدمات به شهروندان در ایام نوروز است، ادامه داد: این اتوبوس همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح و ۱۶ الی ۱۸‌ عصر در اختیار شهروندان و گردشگران است.

وی افزود : با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی برنامه های فرهنگی و فولکلوریک در این اتوبوس اجرا می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی،خاطر نشان کرد: در آغاز فعالیت اتوبوس گردشگری، یک دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده و اگر استقبال شهروندان را به دنبال داشته باشد دو دستگاه اتوبوس روباز نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به آن افزوده می‌شود.

جباری تصریح کرد : معرفی مناطق تاریخی و گردشگری ارومیه و همچنین معرفی آئین های نوروزی و فولکلور محلی اعم از تکم گردانی و  عاشیق خوانی از جمله اهداف فعالیت اتوبوس گردشگری در سطح شهر ارومیه است.

به گفته جباری برای آشنایی بیش از پیش مردم ارومیه با میراث فرهنگی و امکان دیدنی این شهر، بازدید از مدرسه تاریخی ۲۲ بهمن، مدرسه هدایت، مسجد جامع و چند مکان گردشگری دیگر به صورت رایگان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز