خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

غربالگری بیش از ۱۵۰۰ مسافر ورودی به کشور در مرزهای آذربایجان‌غربی/ مورد مشکوک به کرونا شناسایی نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۱۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از غربالگری ۱۵۸۱ نفر مسافر مرزی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر جعفر نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، در خصوص اجرای طرح غربالگری مسافران در مرزها گفت: طی اجرای طرح غربالگری مسافران مرزی ، ۱۵۸۱ نفر غربالگری شدند که خوشبختانه تاکنون مورد مثبت کرونایی شناسایی نشده است.

وی افزود: آذربایجان‌غربی با وجود هم مرز بودن با ۴ کشور، ۶ پست فعال غربالگری در مرزهای بازرگان، رازی خوی، سرو ارومیه، فرودگاه بین المللی ارومیه، تمرچین پیرانشهر و مرز کیله سردشت مستقر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی به ارائه خدمات امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مرزهای استان اشاره کرد و گفت: شیفت های ۸ ساعته و ۲۴ ساعته همکاران و داوطلبان درکنار شبکه بهداشت و درمان شهرستانها در مرزهای رسمی استان به غربالگری مسافران می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در ۶ روز گذشته یک هزار و ۳۴ نفر تب سنجی شده، ۴۲۵ مورد مشکوک، یک هزار و ۱۴۴ مورد تست فوری و ۱۰۴ مورد تست PCR توسط امدادگران و جوانان مستقر در اکیپ ها انجام شده است.

جعفرزاده تصریح کرد: در حال حاضر تیم های عملیاتی ما در تمام محورهای استان مستقر بوده و به صورت شبانه روز مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ادامه داد: تمام افتخار ما خدمت رسانی به مردم استان است و همکاران ما به صورت شبانه روز آمادگی دارند که به وظایف خود در قبال هموطنان عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز