خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد:

دستگیری ۷۵ اخلال‌گر اقتصادی در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۲۳۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۷۵ اخلال‌گر اقتصادی در حوزه مایحتاج عمومی و بازار اقلام اساسی در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بهمن رستمی از دستگیری ۷۵ اخلالگر اقتصادی در حوزه مایحتاج عمومی و بازار اقلام اساسی در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۳۸ نفر در حوزه بازار مرغ، ۲۱ نفر در حوزه بازار روغن نباتی و ۱۶ نفر در حوزه بازار تخم مرغ دستگیر شده‌اند.

وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با امنیت اقتصادی در راستای جلوگیری از اخلال در بازار مرغ، ۴۷ تن روغن نباتی را که به صورت خارج از شبکه توزیع می‌شد، کشف و در این زمینه ۲۱ نفر اخلال‌گر اقتصادی را دستگیر کردند.

رئیس‌پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در عملیات‌های مختلف، ۵۰ هزار قطعه مرغ گرم آماده شده برای توزیع خارج از شبکه کشف و ضبط شد اذعان کرد: در این زمینه نیز ۳۸ نفر اخلال‌گر اقتصادی دستگیر شدند.

وی افزود: ۳۹ تن تخم مرغ نیز با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف و در این رابطه ۱۶ نفر دستگیر شده‌اند و ارزش ریالی اقلام کشف شده در این حوزه، بیش از ۹۲ میلیارد ریال بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز