خبرگزاری کار ایران

در آخرین چهارشنبه سال؛

۹۰۰ پاکبان در حال پاکسازی و تنظیف معابر سطح شهر ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۰۶۱

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: فعالیت ۹۰۰ پاکبان جهت پاکسازی به موقع معابر در آخرین چهارشنبه سال از بامداد امروز آغاز شده است.

حسین مرندی، معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه فعالیت پاکبانان جهت پاکسازی به موقع معابر در آخرین چهارشنبه سال از بامداد امروز آغاز شده است، عنوان کرد:  پاکسازی معابر سطح شهر تا صبح امروز تداوم داشته است.

وی افزود: ۹۰۰ پاکبان سازمان جهت تنظیف و پاکسازی  معابر از بامداد امروز در آماده باش کامل هستند.

به گفته مرندی پاکبانان همواره بصورت شبانه‌روزی در حال خدمت در سطح شهر هستند و در اعیاد و مناسب‌هایی همچون چهارشنبه آخر سال نیز بی‌وقفه و به صورت شبانه‌روزی نسبت به تنظیف شهری  اقدام می‌کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه در آخرین چهارشنبه سال شهروندان اقدام به روشن کردن آتش کرده اند در این راستا  معابر سطح شهر نیازمند پاکسازی است.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد که بعد از روشن کردن آتش و استفاده از اقلام آتش‌بازی بقایای پسماند‌های خود را از مقابل درب منازل و کوچه‌های خود جمع‌آوری کنند تا از میزان زحمت پاکبانان  کاسته شود.

وی خاطر نشان کرد: در مناسبت‌های مختلف در طول سال نیازمند مشارکت شهروندان در امر پاکسازی شهر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز