خبرگزاری کار ایران

برگزاری الکترونیکی انتخابات نماینده کارگران شهرداری ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۹۴۴

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت:امسال انتخابات نماینده کارگران شهرداری ارومیه به صورت تماماً الکترونیکی و غیر حضوری برگزار می شود.

یاسر اسدپور در گفت و گو با ایلنا،با اشاره به اقدامات شهرداری ارومیه مبنی بر هوشمندسازی در تمامی امور و ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه های مختلف، گفت: با توجه به شرایط کرونایی امسال، انتخابات نماینده کارگران شهرداری ارومیه به صورت الکترونیکی و غیر حضوری برگزار می شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به طراحی سامانه تخصصی انتخابات الکترونیکی از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای این مورد و تمامی موارد مشابه و حتی در حجمی بسیار گسترده تر ادامه داد: تمامی کارکنان شهرداری به سامانه فیش حقوقی دسترسی دارند و کارگران شهرداری می توانند با ورود به حساب اختصاصی خود در این سامانه به نفر مورد نظر خود رأی بدهند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات نتایج آرا واحدهای مختلف شهرداری به صورت آنلاین قابل مشاهده خواهد بود و به محض اتمام زمان تعیین شده برای رای گیری، آراء نفرات به تفکیک قابل دسترسی است.

اسدپور تصریح کرد: رای گیری با ورود به سامانه فیش حقوقی است که از امنیت کامل برخوردار بوده و هنگام ورود کاربران پیامک اطلاع رسانی ورود به سامانه به شماره همراه آنان ارسال می شود، در صورتی که کاربر وارد شده از کارگران شهرداری ارومیه باشد به صفحه انتخابات غیر حضوری منتقل و پس از مشاهده تصاویر و نام و نام خانوادگی کاندیداها می تواند با انتخاب کاندیدای مورد نظر خود و با وارد کردن پیامک تایید نسبت به نهایی کردن رای خود اقدام کند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: با عنایت به تبصره ۴ ماده ۱۳۱ قانون کار و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی کارگران، انتخابات نماینده کارگران شهرداری ارومیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت الکترونیکی و غیرحضوری با نظارت نماینده اداره کار در مورخه ۲۷ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

اسدپور در این خصوص ادامه داد: همچنین جهت سلامت انتخابات کارگری شهرداری و شفافیت لازم، داشبورد نظارتی آنلاین برای نماینده اداره کار و حوزه های نظارتی فراهم شده که می توانند با حضور در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات لحظه به لحظه نظارت لازم را بر امر برگزاری انتخابات داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز