خبرگزاری کار ایران

سردار دهقان مطرح کرد:

حفظ سرمایه‌های کشور با رفع مشکلات بانکی واحدهای تولیدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۴۷۲

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور گفت: مشکلات بانکی واحدهای تولیدی برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های کشور حل شود تا جوانان بیکار نمانند.

به گزارش ایلنا، سردار دهقان که با دعوت منوچهر عظیمی فعال اقتصادی و عمرانی آذربایجان غربی برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان به آذربایجان غربی سفر کرده بود از کارخانجات اسپوتا، اروم تریلر، فولاد ارومیه، مارال صنعت و صنایع غذایی چی چست تاک بازدید کرد.

در این بازدید مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور با انتقاد از هدر رفت سرمایه های کشور در قالب صنایع بدهکار به بانک که تعطیل شده اند، گفت: باید مشکلات بانکی این واحدهای تولیدی حل شود تا جوانان از کار بیکار نشده و سرمایه ها نیز حفظ شود.

دهقان تورم را بزرگترین مشکل کشور در مقطع کنونی عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلایلی همچون وجود درآمدهای مختلف و نوسانات ارزی، کاهش تورم و کنترل آن بسیار کار سختی است اما باید با حل مشکلات به دنبال ایجاد ثروت در جامعه باشیم.

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد در مقطع کنونی به مشارکت خلاقانه ملت عزیز برای آینده بهتر با حضور پرشور در انتخابات نیازمندیم.

وی با اشاره به تنوع قومی و دینی در کشور گفت:نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران همزیستی و همدلی بین اقوام و ادیان را اثبات کرده و این حضور همیشگی تمام آحاد جامعه در صحنه‌های مختلف نعمت بزرگی بر نظام و انقلاب است.

دهقان با بیان اینکه، همه اقشار جامعه در تمامی صحنه‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی حضور فعال دارند گفت: نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران همزیستی و همدلی همه اقوام و ادیان را اثبات کرده است.

مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی کشور با بیان اینکه همه آحاد جامعه بدون توجه به ادیان و اقوام خود، همواره با عناصر ناساز مقابله کرده‌اند تصریح کرد: فرهنگ و امکانات و ظرفیت‌های مختلف کشور و مردم لیاقت زندگی بسیار بهتر از وضعیت کنونی را دارد و فقط کافیست دعواهای سیاسی خود را کنار بگذاریم و همه کنار همدیگر برای اطلاع نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: اصلی ترین وظیفه دولت فراهم کردن مسکن شغل مناسب و تامین سلامت آحاد مختلف جامعه است که در صورت رسیدن به این مهم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات موجود کشور حل شده و دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز