خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ برتر والیبال؛

جدال حساس شهرداری‌ها را ارومیه برد/ صعود شهرداری ارومیه به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۳۵۲

تیم شهرداری ارومیه با کسب دومین برد مقابل شهرداری گنبد به عنوان چهارمین تیم به مرحله نیمه‌نهائی لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش ایلنا، دیدارهای سوم مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر والیبال،جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز  یکشنبه ۱۰ اسفند ماه با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در دیدار پایانی امروز، از ساعت ۱۷:۱۵ تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، شاگردان پیمان اکبری سه بر دو شهرداری گنبد را شکست دادند تا با کسب دومین برد برابر این تیم، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر صعود کنند.

بازیکنان تیم شهرداری ارومیه ست های اول و دوم بازی را با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستند حریف را با امتیازات ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ شکست دهند.

اما در ست های سوم و چهارم این تیم گنبد بود که از غفلت بازیکنان شهرداری ارومیه استفاده کرد و توانست با امتیازات ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شود، تا کار به ست حساس و سرنوشت ساز پنجم بکشد.

در اوایل ست پنجم تیم‌ شهرداری گنبد بهتر کار کرد و توانست تا امتیاز ۱۰ بر ۷ از ارومیه‌ای‌ها پیشی بگیرد، ولی در ادامه بازی شاگردان‌پیمان اکبری توانستند بازی را با امتیاز ۱۷ بر ۱۵ این ست را پیروز شوند تا در مجموع ۳ بر ۲ پیروز این جدال نفس‌گیر لقب بگیرند.

تیم‌ های شهرداری ارومیه و هراز آمل در مرحله نیمه نهائی این رقابت ها به مصاف هم خواهند رفت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز