خبرگزاری کار ایران

شهرداری منطقه پنج ارومیه مجهز به سیستم شهروند سپاری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۹۳۲

مدیر شهرسازی شهرداری منطقه ۵ ارومیه،از مجهز شدن شهرداری منطقه پنج ارومیه به سامانه شهروند سپاری خبر داد.

وحید بهرامی در گفت وگو با ایلنا،با اشاره به مجهز شدن شهرداری منطقه پنج ارومیه به سامانه شهروند سپاری گفت:ارومیه سومین شهر بعد از تهران و مشهد است که به این سامانه مجهز می‌شود.

وی افزود:سامانه شهروند سپاری گام مهم برای معرفی ارومیه به عنوان شهر هوشمند در کشور است.

مدیر شهرسازی شهرداری منطقه ۵ ارومیه ادامه داد: شهروندان می تواننداز طریق این سامانه، استعلامات بانکی، ادارات و نقل و انتقالات خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی اهمیت سامانه شهروند سپاری را در کم شدن مراجعات حضوری شهروندان بیان کرد و گفت: با راه‌اندازی سامانه شهروندسپاری شهروندان پیگیری استعلامات و  صدور پروانه ساخت و پایان کار را از طریق این سامانه پیگیر شده اند و حضور فیزیکی شهروندان کاهش چشمگیری داشته است. 

بهرامی خاطرنشان کرد: علاوه بر این سامانه شهروندسپاری، سایت خدمت به نشانی  ، https://khedmat.urmia.ir/ ، سامانه ۱۳۷ و  شماره گویا ۳۳۴۱۷۴۶۵ روش دیگری برای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان است. 

وی در خاتمه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه و لزوم فاصله گذاری اجتماعی گفت:با راه اندازی سامانه شهروند سپاری حضور شهروندان برای انجام خدمات کاهش چشمگیری داشته که می تواند به کنترل شیوع این بیماری کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز