خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

صدور بیش از ۱۴۰۰ پروانه ساخت و ساز در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۶۸۴

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی گفت: امسال یک‌هزار و ۴۸۰ پروانه ساخت و ساز در استان صادر شده است.

امیر حسین مراد زاده در گفت وگو با ایلنا، با بیان اینکه امسال یک هزار و ۴۸۰پروانه ساخت و ساز و ۲۹۲ شناسنامه فنی و ملکی ساختمان در استان صادر شده است، گفت: این تعداد در مقایسه با بودجه سال جاری، نزدیک به ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در راستای کاهش مراجعه اعضا و الکترونیکی‌شدن کارها، نظام جامع الکترونیک به عنوان یکی از برنامه‌های مهم هیات مدیره در حال اجراست که هم‌اکنون در حال انجام آخرین مراحل تست و بررسی هستیم و امیدواریم تا پایان سال راه‌اندازی شود.

مرادزاده اضافه کرد: نرم‌افزار اتوماسیون اداری (گیشه) نیز در راستای کاهش مراجعات حضوری اعضا و شهروندان برای پیگیری تمام مراحل ارسال نامه و درخواست، راه‌اندازی‌شده ضمن اینکه برای کاهش بروکراسی اداری و چابک‌سازی فرآیند کاری که یکی از دغدغه‌های اعضا و مراجعان بوده، برخی فرم‌های مورد نیاز حذف و امضاهای مورد نیاز نیز کاسته شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی ادامه داد: در راستای تحقق اهداف و برگزاری دوره‌های مختلف و با توجه به وضعیت کرونا، ۱۳۵ سمینار و ۱۲۸ آزمون نیز از ابتدای سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار شده است.

مرادزاده در مورد طرح تفصیلی ارومیه نیز گفت: برای جلوگیری از شهرفروشی و برای آینده شهر و فرزندان، طرح تفصیلی به عنوان محوریت ساخت‌وسازها و کنترل نقشه‌ها از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال با محوریت شهرداری به‌عنوان کارفرما مدنظر قرار گرفته و واحد کنترل نقشه‌ها نیز براساس ضوابط ابلاغی طرح، نقشه‌ها را بررسی و تایید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز