خبرگزاری کار ایران

نصب ۴۲ دوربین هوشمند؛

مرکز کنترل ترافیک شهر هوشمند در ارومیه فردا راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۲۰۷

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر هوشمند در ارومیه خبر داد.

 به گزارش ایلنا، یاسر اسدپور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سال آینده مرکز کنترل ترافیک هوشمند در شهر ارومیه راه اندازی می‌شود، گفت: این مرکز با نصب ۴۲ دوربین هوشمند در ۴۲ نقطه شهر ارومیه کار خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از ۷۲ کیلومتر شبکه فیبر نوری ارومیه فردا ۶ اسفندماه افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: ۴۰ کیلومتر از این شبکه زیر بار رفته و مابقی به زودی زیربار شبکه می رود که تا ۵۰ سال زیرساخت دیتای ارومیه را پوشش می دهد.

 به گفته اسدپور در ۳ماهه اول سال آینده اولین ایستگاه 5Gدر ارومیه راه اندازی می شود.

اسد پور با بیان اینکه  در سال جاری ۱۹ سامانه و ۶ پروژه زیر ساختی درارومیه راه اندازی شده است گفت: جز اولین شهرداری های هستیم که خدمات را به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۸خدمات شهروندی و ۱۴ اپلیکشن موبایلی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه راه اندازی شده است، تصریح کرد: راه اندازی سامانه تور مجازی، راه اندازی سامانه‌های صدای شهروند، آرشیو الکترونیکی یکپارچه ارومیه، خدمات غیر حضوری شهرسازی، سامانه موقعیت‌یابی آنی ، صدور مجوز فضای مجازی و نقشه جامع گردشگری ازجمله این خدمات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز