خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتای آدربایجان غربی خبر داد:

۲۶ درصد پرونده های اقتصادی استان مربوط به برداشت غیر مجاز از حساب اشخاص است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۵۸۶

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: برداشت غیر مجاز از حساب‌های اشخاص ۲۶ درصد پرونده های اقتصادی استان را در حوزه فضای تولید و تبادل اطلاعات تشکیل می دهد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اکبر نصرتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پلیس فتا در استان با شماره ۲۲۱۱۲ تا پایان سال راه‌اندازی و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: امسال ۴۸ درصد جرایم حوزه فضای تولید و تبادل اطلاعات در آذربایجان‌غربی در حوزه اقتصادی، ۳۶ درصد اخلاقی، ۱۳ درصد اجتماعی و سه درصد سیاسی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین برداشت غیر مجاز از حساب‌های اشخاص ۲۶ درصد پرونده های اقتصادی استان را در حوزه فضای تولید و تبادل اطلاعات تشکیل می دهد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰ درصد جرایم نیز مربوط به مزاحمت اینترتی مثل نشر اسناد و تصاویر و فیلم منتسب به خانواده‌ها بوده که اغلب تحریف و ساختگی است.

سرهنگ نصرتی از خانواده‌ها خواست تا به محض ملاحظه چنین داده‌هایی، به مراجع قانونی مراجعه کنند و با اعضای خانواده برخورد فیزیکی نکنند.

وی ادامه داد: شهروندان از فعالیت در سایت‌های شرط بندی خودداری کنند زیرا هرگونه تخلف و سوء استفاده متوجه صاحبان کارت بانکی می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان در خرید و فروش ارز دیجیتال احتیاط کنند و زود اعتماد نکنند. این مورد بیشتر آسیب پذیر است و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز