خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

رانندگان ناوگان عمومی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۹۴۷

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: رانندگان ناوگان عمومی موظف به رعایت دستورالعمل‌های دریافتی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا هستند تا از ورود استان به موج چهارم کرونا جلوگیری شود.

مهدی مژدهی‌فر در گفت‌وگو با ایلنا، از رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسیرانی در سطح شهر ارومیه خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در آذربایجان غربی برابر دستورالعمل‌های دریافتی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا رانندگان تاکسی موظف‌ هستند بیش از ۳ مسافر نداشته باشند.

وی گفت: در سه نقطه شهر ارومیه شامل؛ روگذر و زیرگذر مدرس، خیابان عطایی و مرکز شهر در آخر وقت هر روز اتوبوس‌های شرکت واحد و تاکسی ها به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند.

 وی افزود: توزیع ماسک نیز در این سه نقطه شهری بین رانندگان اتوبوس و تاکسی روزانه صورت می گیرد.

مژدهی فر تاکید کرد: با توجه به ورود به پیک چهارم کرونا، رانندگان موظف به رعایت دستورالعمل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه، جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس کرونا در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها نیازمند مشارکت‌های عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است، گفت: از شهروندان درخواست می شود در وسایل حمل و نقل عمومی این نکات را رعایت کنند.

مژدهی فر در پایان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مردم  و یا رانندگان حمل و نقل عمومی با شماره های 137 و 32331910 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز