خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مشترکان با نصب اپلیکیشن #برق_من جایزه دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۰۹۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به فعال بودن سامانه غیرحضوری طرح "برق من" در استان، گفت: مشترکان با نصب این سامانه می‌توانند در قرعه‌کشی ارزنده آن شرکت کرده و از جوایز آن بهره‌مند ‌شوند.

اکبر حسن بگلو در گفت وگو با ایلنا، اظهار داشت: مشترکان خانگی برق باید نرم افزار "خدمات غیر حضوری برق ایران" را نصب کرده و از ۱۰ نوع خدمت این شرکت به صورت غیرحضوری برخوردار شوند.

وی افزود: استعلام وضعیت دسته بندی در طرح برق امید، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید، تغییر نام و مکان، ازمایش کنتور، تفکیک و ادغام به راحتی از طریق این نرم افزار انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت و مشاهده سوابق و ثبت خاموشی از دیگر خدماتی است که توسط این نرم افزار قابل اجراست.

حسن بگلو با بیان اینکه این نرم افزار از سایت شرکت برق و سامانه‌ بازار قابل دانلود و نصب است اضافه کرد: مشترکان برق استان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.

وی افزود: این شرکت به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خدمات برق رسانی را به صورت غیرحضوری ارایه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز