خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره راهداری شهرستان بوکان خبر داد:

اجرای ۲۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی شهرستان بوکان در قالب طرح ابرار

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۸۶

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان گفت: نزدیک به ۲۳ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان بوکان در قالب طرح ملی ابرار آسفالت می شود.

به گزارش ایلنا، هاوری شمس الهی، با اشاره به پروژه‌های آسفالت راه های روستایی این شهرستان گفت: آسفالت راه روستایی تمبه – قالو به طول ۶ کیلومتر و نیز پروژه های آسفالت راه‌های روستایی در شش محور دیگر شامل تکمیل راه روستایی چهار دیوار – کوکه به طول ۷/۵ کیلومتر، قورمیش – گل تپه به طول ۰/۵ کیلومتر، ترکمان کندی به طول ۰/۸ کیلومتر، قلعه تپه به طول ۳/۱ کیلومتر، سرد کوهستان به طول ۲ کیلومتر و دوکچی به طول ۳ کیلومتر در قالب طرح ابرار اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با اجرای نزدیک به ۲۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار ۳۲۵ خانوار روستایی این شهرستان به راه آسفالته مناسب دسترسی خواهند داشت و درصد برخورداری خانوار روستایی از راه آسفالته به ۸۷ درصد می رسد.

این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط آب و هوایی و نیز تامین قیر مورد نیاز آسفالت پروژه های راه روستایی شاهد بهره برداری از آنها بعنوان گامی سازنده در جهت محرومیت زدایی و توسعه اقتصادی، کشاورزی و گردشگری روستاهای شهرستان بوکان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز