خبرگزاری کار ایران

حوزه هنری به دنبال استعدادها و توانمندی های تولید در استان ها است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۱۹۸

معاونت سینمایی حوزه هنری گفت:حوزه هنری به دنبال استعدادها و شناخت توانمندی‌های تولید در استان‌های مختلف کشور است.

به گزارش ایلنا،جعفریان امروز  طی نشستی با جمعی از فیلمسازان در شهرستان ارومیه با اشاره به ظرفیت‌های خوب در مناطق مختلف کشور افزود: ایران فقط تهران نیست و ما جهت رسیدن به اهداف خود و حضور موفق در عرصه سینمایی باید از همه توانمندی‌های کشور استفاده کنیم.

جعفریان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کشور ما در عرصه تولید آثار سینمایی دارای عقب ماندگی تاریخی است و در مقایسه با معیارهای جهانی ما در تولید فیلم، سریال ، مستند،انیمیشن و به خصوص در تولید فیلمنامه خوب بسیار ضعیف هستیم.

معاون سینمایی حوزه هنری در ادامه با اشاره به وضعیت کمی و کیفی آثار «سی و نهمین جشنواره فیلم فجر» در سال جاری گفت: امسال ما شاهد یک جشنواره ضعیف و کم فروغ هستیم که مخاطبان سینما به خصوص خانواده ها در آن کمتر شاهد فیلمی با مفهوم ایده‌آل ذهن خود هستند.

به گزارش ایلنا، در این نشست موضوع های مختلف از جمله حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در تولید آثار سینمایی، توجه به موضوع های پرطرفدار و متناسب با روحیه جامعه امروزی، توجه خاص به تولیدات سینمایی در شهرستان‌ها و استفاده از بودجه‌های استانی و ملی در روند تولید فیلم مواردی بود که مطرح و مورد پرسش و گفت و گو قرار گرفتند.

معاون سینمایی حوزه هنری و هیأت همراه به منظور بررسی وضعیت سینما های شهرستان ارومیه و روند ساخت و ساز پردیس سینمایی این کلانشهر و همچنین آشنایی با وضعیت تولید در عرصه سینمایی در آذربایجان غربی بیستم بهمن ماه سال جاری به این شهرستان مرزی سفر کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز