خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به متقاضیان نهادهای حمایتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۶۷۸

سرپرست بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی از پرداخت ۲۵۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به اشخاص تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد.

مهدی درستی در گفت و گو با ایلنا،با اشاره به همکاری چندین ساله میان بانک توسعه تعاون و سازمان بهزیستی و کمیته امداد گفت: تعهدات بانک در قراردادهای عاملیت به‌خوبی عملیاتی شده و به میزان ۲۵۳میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه طی ده ماه گذشته، به‌منظور اشتغال‌زایی به افراد تحت پوشش این نهادها پرداخت‌شده است.

 درستی همچنین به پرداخت ۴۸درصدی  تسهیلات قرض‌الحسنه به مشاغل خانگی طی ده ماه گذشته اشاره کرد و افزود: این طرح با مدیریت کارآمد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال انجام است و این بانک نهایت همکاری را در جهت افزایش سطح اشتغال خانگی به‌عنوان یکی از شاخص‌های توسعه اجتماعی ادامه می‌دهد.

سرپرست بانک توسعه تعاون به پرداخت ۸۸ درصدی  تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جوانان اشاره و ابراز امیدواری کرد با ادامه این تسهیلات، گام‌های محکمی در راه تسهیل ازدواج برداشته شود.

درستی همچنین از پرداخت ۸۳درصد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی خبر داد و افزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال مستقیم برای یک هزار و ۵۸۰ نفر فراهم شده است.

به گفته وی ۷۰ درصد از منابع بانک توسعه تعاون صرف حمایت از تعاونی‌‌ها و‌۳۰ درصد تسهیلات هم به گروه‌های دیگر پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز