خبرگزاری کار ایران

با رضایت اولیای دم؛

زندانی محکوم به قصاص در میاندوآب از چوبه دار نجات بافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۳۰۷

رئیس دادگستری میاندوآب‌ گفت: زندانی محکوم به قصاص در میاندوآب با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت.

به گزارش ایلنا،حجت‌الاسلام گل‌حسینی گفت:زندانی محکوم به قصاص در میاندواب با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت.

وی افزود: امسال این یازدهمین پرونده قتل است که با رضایت اولیای دم در این شهرستان منجر به صلح و سازش شده‌است.

رئیس دادگستری میاندوآب‌ تصریح کرد: این زندانی در سال ۱۳۹۷ به علت اختلاف شخصی مرتکب قتل شده بود و پس از رسیدگی‌های قضایی رای دادگاه مبنی بر اجرای حکم قصاص صادر شد.

گل حسینی اعلام کرد: با تلاش همکاران شورای حل اختلاف شماره ۱۲، وساطت ریش‌سفیدان و افراد ذی‌نفوذ رضایت اولیای دم برای گذشت از اجرای این حکم گرفته شد و امروز این زندانی ۴۰ ساله با رضایت خانواده مقتول دوباره به زندگی برگشت.

رئیس دادگستری میاندوآب گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون شورای حل اختلاف میاندوآب‌ در زمینه ایجاد صلح و سازش در ۱۱ پرونده منجر به قتل رتبه نخست استانی را به خود اختصاص داده و در سال گذشته نیز این شهرستان با گرفتن رضایت اولیای دم در ۱۰ پرونده منجر به قتل رتبه نخست استانی را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در همین زمینه شورای حل اختلاف میاندوآب‌ یکی از شوراهای حل اختلاف ممتاز کشوری شناخته‌ شد، گفت: گذشت و سازش در میاندوآب به فرهنگ تبدیل شده و امیدوارم منشأ خیر و برکت برای گذشت کنندگان و خانواده‌های آنان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز