خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر؛

اهدای ۲۵۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۱۲

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروس‌های بی‌بضاعت در سطح استان اهدا می‌شود.

سرهنگ احمد رحمانی در گفت و گو با ایلنا، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر به مناسبت نکوداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۵۰ سری جهیزیه شامل اقلام اساسی زندگی به زوج‌های نیازمند استان اهدا می‌شود که از این تعداد ۳۰ سری به نوعروس‌های ساکن ارومیه اهدا خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همه کسانی که در راستای حرکت‌های خداپسندانه وارد عمل می‌شوند، اضافه کرد: منبع مالی موردنیاز برای تهیه این جهیزیه‌ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء تامین شده است.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه هر سری از جهیزیه‌ها، اقلام اساسی و لوازم موردنیاز برای آغاز زندگی مشترک را شامل می‌شود، ادامه داد: اجاق گاز، یخچال، فرش، سرویس قابلمه، و انواع ظروف  است که بیش از ۳۰ میلیون تومان برای هر سری هزینه شده است، که قیمت تمام شده آن در بازار کنونی به مراتب بیشتر از این مبلغ خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دهه فجر برنامه‌های دیگری نیز اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: افتتاح سالن ورزشی، خانه عالم، مسکن مددجویی، پل، پروژه‌های آبرسانی، راه روستایی و طرح های اقتصاد مقاومتی این موارد را شامل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی با بیان اینکه در مجموع ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای همه این پروژه‌ها هزینه شده است، اظهار کرد: به واسطه همکاری قرارگاه حمزه سیدالشهداء، سپاه شهدای استان و مشارکت‌های مردمی منبع مالی موردنیاز تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز