خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه امسال افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۱۴۴

مشاور پروژه تصفیه خانه فاضلاب شماره ۳ ارومیه گفت: مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه اواخر اسفند ۹۹ افتتاح می شود.

وحید ملکی در گفت وگو با ایلنا، بیان کرد: سامانه فاضلاب ارومیه ۱۶۰۰ کیلومتر شبکه فرعی و اصلی دارد و از ۴ مدول تشکیل شده که مدول سوم آن اواخر اسفند سال جاری افتتاح می شود.

وی افزود: این تصفیه خانه در ۱۳۵ هکتار زمین احداث شده که مدول یک و دو در این تصفیه خانه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و جمعیت تحت پوشش آن چهارصد هزار نفر است.

ملکی ادامه داد: مدول سوم تصفیه خانه با ۶۰ هزار هکتار مساحت با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد  در حال گذراندن کارهای پایانی است که با اتمام آن ۷۰۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

وی یاد آور شد: برای اتمام پروژه تصفیه خانه فاضلاب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون ۴۰میلیارد تومان تأمین اعتبار و هزینه شده و ۶۰ میلیارد تومان نیز در انتظار تأمین اعتبار است.

مشاور پروژه تصفیه خانه فاضلاب ارومیه اظهارکرد: با بهره برداری مدول اول و دوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه سالانه ۴۰میلیون مترمکعب پساب به دریاچه ارومیه رهاسازی می شود و اگر بودجه مورد نیاز تامین شود و کل پروژه به اتمام برسد سالانه این رهاسازی به ۵۱ میلیون متر مکعب خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز