خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از ۲۶ طرح آب و فاضلاب در روستاهای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۹۰۹

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از بهره برداری ۲۶ طرح آب و فاضلاب در روستاهای استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

علیرضا رضوی در گفت و گو با ایلنا  بیان کرد: همزمان با آغاز دهه فجر ۲۶ طرح آبرسانی و یک طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

وی افزود: برای اجرا و آماده بهره برداری شدن این طرح ها بیش از ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رضوی ادامه داد: ۲۶ طرح آبرسانی در روستاهای سلماس، مهاباد و نقده اجرا و با بهره برداری از آنها هشت هزار و ۲۷۵ خانوار با ۳۰ هزار و ۲۱۴ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی، اجرای ۵۸/۴ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب، حفر و تجهیز دو حلقه چاه و احداث مخزن آب به ظرفیت ۱۸۰ مترمکعب را از اقدامات انجام شده در این راستا اعلام کرد.

رضوی، بهره برداری از پروژه احداث شبکه جمع آوری، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب منطقه کوی رابری در میاندوآب را از دیگر طرحهای افتتاحی همزمان با ایام دهه فجر اعلام کرد و افزود: این طرح با صرف ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا و در آن، ۱۲/۵ کیلومتر شبکه جمع آوری، چهار کیلومتر خط انتقال و یک باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب به ظرفیت ۱۳۰ مترمکعب در ساعت احداث شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز