خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری اشنویه خبر داد:

بازگشایی راه دسترسی ۷۴ روستای اشنویه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۳۱۶

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: راه دسترسی به ۷۴ روستای اشنویه که به دلیل بارش سنگین برف بسته شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا، هاوری مدرس در تشریح این خبر گفت: بارش سنگین برف سبب مسدود شدن تمام محورهای روستایی در این شهرستان شده‌ بود که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی راهداران و تلاش‌های مردمی، مسیر دسترسی به همه روستاها بازگشایی شده است.

وی افزود: هم‌اکنون تردد در محورهای اصلی این شهرستان از جمله اشنویه - پیرانشهر، اشنویه - ارومیه و اشنویه - نقده نیز بدون هیچ مشکلی در جریان است و تمام محورهای اصلی برف‌روبی و نمک‌پاشی شده‌است و راهداران نیز در جاده‌ها حضور دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه بیا بیان اینکه با شروع بارش برف و طی سه روز گذشته به بیش از ۱۲۰ دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی این شهرستان امدادرسانی شد، تصریح کرد: در قالب طرح زمستانی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه‌های این شهرستان ۱۷ دستگاه سبک و سنگین برف‌روب مستقر شده است و ۱۸ مامور راهداری نیز در ۲ راهدارخانه این شهرستان  به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مردم در قالب طرح زمستانی راهداری هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع یخبندان محورهای مواصلاتی و ارتباطی شهری و روستایی و شن‌پاشی این محورها نیز، هزار و ۵۰۰ تن شن و ماسه و ۵۰۰ تن نمک در انبارهای اداره راهداری و حمل و نقل این شهرستان انباشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز