خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان به ایلنا خبر داد:

تمامی راه‌های اصلی آذربایجان غربی باز و تردد در آنها جریان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۰۹۰

مدیرکل راهداری ‌وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از باز بودن تمامی راه‌های استان و برقرار بودن تردد در آنها خبر داد.

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این خبر افزود: به رغم بارش‌های اخیر در استان تمام محورهای مواصلاتی استان به همت راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی باز و تردد کامل در آنها برقرار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ کیلومتر برفروبی در محورهای استان توسط بیش از ۳۰ پرسنل راهداری و استفاده از ۱۶ دستگاه ماشین آلات و ۲۱۵ تن شن و ماسه انجام گرفته است.

وی افزود: از مهمترین محورهای استان که عملیات برفروبی در آنها انجام شده می توان به  محور سردشت - مهاباد ، مهاباد - بوکان ، پیرانشهر تمرچین، ارومیه - راژان، چالدران - شوط، چالدران - آواجق، نقده - پیرانشهر،  سردشت - پیرانشهر و نقده - ارومیه اشاره کرد، که البته برفروبی در برخی از محورها بصورت نمک پاشی و جلوگیری از یخ زدگی محور بوده است.

شکری اظهار داشت: براساس  اعلام راهداران در برخی محورها از جمله محور ارومیه - راژان کولاک شدید نیز گزارش شد که نزدیک به ۲۰ خودرو توسط راهداران در این محور از گرفتاری در برف و کولاک نجات یافته اند.

شکری افزود: راهداران با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان بصورت شبانه روزی حضور دارند و راهها را بر حسب اولویت راههای شریانی ، اصلی و روستایی  و میزان تردد بازگشایی می کنند.

 وی در خاتمه گفت: از مسافرین محترم  درخواست می شود قبل از انجام سفرهای خود ازطریق شماره تلفن۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان آخرین اخبار وضعیت راه‌ها و شرایط جوی را رصد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز