خبرگزاری کار ایران

میلانی خبر داد:

اولین جشنواره عکاسی «از سرچشمه تا آبریز» در ارومیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۰۶

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری اولین جشنواره عکاسی «از سرچشمه تا آبریز» در ارومیه خبرداد.

  به گزارش ایلنا، مصطفی میلانی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت دوم بهمن "روز فرهنگی ارومیه" و دهه فجر انقلاب اسلامی و ارائه برنامه ها گفت: اولین جشنواره عکاسی «از سرچشمه تا آبریز» به فاصله ۱۰۰ کیلومتر از کوه‌های سیلوانا تا دریاچه ارومیه که شامل بند،حاشبه رودخانه شهر چایی و سد شهر چایی است برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره عکاسی را معرفی مناطق گردشگری ارومیه بیان کرد و گفت: این جشنواره در سال ۱۴۰۰ با حضور عکاسان برجسته ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ فرهنگسرا در ارومیه وجود دارد که ۱۰ واحد آن فعال بوده و دو واحد تا پایان سال راه اندازی می شود، تصریح کرد: با توجه به اختصاص ردیف بودجه ۵۰ میلیاردی به مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری در سال آتی در صدد حذف برنامه های اضافی و بدون بازخورد سازمان هستیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه روز فرهنگی هر شهر یک روز مهم برای شناساندن فرهنگ و ظرفیت ها شهر است، یاد آور شد: روز دوم بهمن به عنوان روز فرهنگی ارومیه نامگداری شده و از امسال از ۲ تا ۹ بهمن با عنوان هفته فرهنگی ارومیه در تلاش برای شناساندن ظرفیت های ارومیه خواهیم بود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از نبود نماد مناسب برای معرفی شهر ارومیه خبر داد و گفت: با همکاری سازمان سیما منظر شهرداری درصدد ساخت آلمان مناسب برای معرفی ارومیه در ایران و جهان هستیم.

میلانی در خاتمه رسالت اصلی شهرداری را ورود جدی به حوزه ورزش همگانی بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز