خبرگزاری کار ایران

آغاز ‌طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در جنوب آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۹۰۲

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف تامین و شناسایی خانوارهای فاقد گاز طبیعی در جنوب آذربایجان‌غربی آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، سید جواد فیض حسینی گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف تامین و شناسایی خانوارهای فاقد گاز طبیعی در جنوب آذربایجان‌غربی آغاز شده است.

او تصریح کرد: با ابلاغ دستورالعمل اجرایی از ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و با هماهنگی مالکان تاسیسات گاز مایع جنوب آذربایحان‌غربی، این طرح جهت تامین رفاه شهروندان و صیانت از حقوق شهروندی انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب ادامه داد: بدین ترتیب گاز مایع خانواده های فاقد گاز طبیعی و بخش‌های صنفی فعال در سطح شهر و صنعتی به صورت الکترونیکی و با کارت بانکی در این منطقه عرضه خواهد شد.

فیض حسینی اظهار داشت: شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی، اختصاص سهمیه عادلانه، عملیات خرید و توزیع گاز مایع بر روی کارت بانکی و خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی از اهداف این طرح است.

او با بیان اینکه ماهانه ۳ هزار و ۸۰۰ تُن سهمیه گاز مایع جنوب استان است، اضافه کرد: با این طرح استفاده خودروهای گاز مایع سوز نیز شناسایی و در راستای ساماندهی آنها اقدام خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه گاز مایع ارزان‌ترین سوخت است، بیان کرد: در آخرین قیمت گذاری هر کمپسول ۱۱ کیلوگرمی با قیمت ۱۲۵ هزار  ریال در منزل تحویل مردم می‌شود.

فیض حسینی درباره شیوه‌های ثبت‌نام متقاضیان گاز مایه در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی، اظهارداشت: آن دسته از شهروندانی که واجد شرایط دریافت گاز مایع و نفت سفید هستند باید با مراجعه به سامانه مربوطه، نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت سرپرست خانوار خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز