خبرگزاری کار ایران

از سوی قاضی ارومیه ای صورت گرفت؛

تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده برای زندانیان و افراد نیازمند به جای مجازات حبس

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۵۶۱

رئیس شعبه ۱۱۹دادگاه کیفری ۲ ارومیه از حکم تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای زندانیان یا افراد نیازمند و تهیه بسته معیشتی برای افرادکرونایی به عنوان مجازات جایگزین حبس برخی متهمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن مرادی اوجقاز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اشخاصی را که اتهام آنها تهدید علیه بهداشت عمومی بوده و یا سایر جرایمی که با توجه به رضایت مرتکب، امکان خدمات‌رسانی به جامعه است به عنوان جایگزین زندان در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: این متهمین به عنوان سفیر سلامت، برای توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک در مناطق مهم شهر و یا به مددجویان زندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، تامین هزینه جمع آوری زباله‌های افراد کرونایی، همکاری با گروه‌های خدمات‌رسانی به افراد کرونایی و شرکت در طرح‌های مبارزه با بیماری کرونا برای آموزش همگانی و تهیه بسته معیشتی برای افراد کرونایی ملزم می‌شوند.

رئیس شعبه ۱۱۹دادگاه کیفری ۲ ارومیه خاطرنشان کرد: این احکام جایگزین زندان و شلاق بوده و متهمین زیر نظر اداره بهداشت و سازمان زندان یا کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به تامین وسایل مزبور و یا همکاری با گروه‌های خدمات‌رسانی به افراد کرونایی اقدام می‌کنند.

به گزارش ایلنا،محسن مرادی اوجقاز رییس شعبه دادگاه کیفری ۲شعبه ۱۱۹مجتمع شهید بهشتی ارومیه که برای سه سال متوالی رتبه برتر کشوری را در صدور احکام جایگزین کسب کرده‌ است و به انجام خدمات اجتماعی، رایگان و اجتماع محور را برای احکامی که قابلیت دارند، صادر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز