خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح چند طرح کشاورزی و تولیدی؛

وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۷۲

وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی و افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی ، اقتصادی و تولیدی کشاورزی آذربایجان‌غربی روز دوشنبه 15 دی ماه به این استان سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، در جریان سفر دو روزه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه به آذربایجان غربی، همزمان ۱۳۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال در سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد و از 18 رقم دستاورد تحقیقاتی بخش کشاورزی رونمایی می شود.

 این طرح ها شامل  ۱۲۳ طرح در بخش آب و خاک، ۴ طرح در زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی، ۱۸ طرح تحقیقاتی، ۳ طرح در زیربخش تولیدات گیاهی و همچنین یک طرح شیلاتی است.

با بهره ‌برداری از این  طرح‌های  برای ۵۰۸ نفر در سراسر استان به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

در سفر دو روزه وزیرجهاد کشاورزی و هیئت همراه به  آذربایجان غربی، جمعی از معاونین و مدیران کل این وزارتخانه، استاندار و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی نیز وی را همراهی خواهند کرد.

بازدید از چند واحد تولیدی اعم از واحد سورت و بسته بندی و سردخانه نگهداری میوه، شرکت رویان پژوهش، شرکت در جلسه شورای راهبردی بخش کشاورزی در شهرستان ارومیه ، شرکت معاونین در جلسه کارگروه زنجیره سیب استان ، کارگروه زیر بنایی، کارگروه رونق تولید و تشکل‌ها، شرکت در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی با حضور استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه برای  ارائه گزارش سفر دو روزه از اهم برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به استان خواهد بود.

در جریان این سفر دو روزه، 9 معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز با سفر به شهرستان‌های استان و دیدار با نمایندگان و فرماندران و کشاورزان پیشرو ، مسائل و مشکلات موجود در بخش کشاورزی هر شهرستان را بررسی و جهت جمع بندی نهایی و ارائه گزارش به وزیر جهاد کشاورزی اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز