خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان به ایلنا خبر داد:

مشترکین گاز آذربایجان غربی می‌توانند گاز رایگان مصرف کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۳۶۳

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه هزینه گاز بها برای مشترکین خانگی کم مصرف رایگان شده است، گفت: مشترکان خانگی در صورتی که مصرف گاز خود را کاهش دهند، مشمول بسته‌های تشویقی می‌شوند.

علیرضا شیخی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: مجموعه وزارت نفت و در رأس آن شرکت ملی گاز ایران برای تشویق مردم به کاهش مصرف گاز که تاثیر آن در کاهش مصرف نمایان شود، مشوق هایی را در نظر گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: برای کلیه واحدهای خانگی که مصرف ماهیانه آنها در ماه‌های سرد سال  شامل دی، بهمن ، اسفند و نیمه اول فروردین کمتر از 200 متر مکعب باشد، قبض رایگان صادر خواهد شد.

شیخی، با بیان اینکه اولین قبض رایگان در نیمه دوم بهمن ماه در اختیار مشترکین کم مصرف قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: واحدهای خانگی که در محدوده قبض رایگان قرار نگیرند نیز چنانچه مصرف خود را نسبت به میانگین مصارف ماه‌های مشابه در سال‌های 96 و 97 بیش از 10درصد کاهش دهند، گازبهای آنها با 15 درصد تخفیف، محاسبه خواهد شد.

وی از کلیه مشترکین خواست در جهت کاهش مصرف گاز، نسبت به رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ و استفاده از لباس گرم در داخل منازل اقدام کنند تا شاهد قطع یا کمبود گاز در سایر نقاط کشور برای هموطنان گرامی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز