خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد:

اجرای بیش از ۸۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۷۶۹

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: طی ۹ ماه گذشته سال جاری با هدف برخورداری همه اقشار جامعه از نعمت گاز طبیعی، بیش از ۸۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در استان انجام شده است.

علیرضا شیخی در گفت وگو با ایلنا، با اعلام اجرای بیش از ۸۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در ۹ ماه گذشته در استان اظهار داشت: این طرح با هدف برخورداری همه مردم  استان از نعمت گاز طبیعی، در روستاها و شهرها به انجام رسیده است.

وی اظهار داشت: این میزان شبکه گذاری علیرغم محدودیت های مرتبط با کرونا، با برنامه ریزی مدون و تلاش شبانه روزی پرسنل و پیمانکاران متعهد شرکت گاز، در مقایسه با مدت مشابه سال افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اشاره به نقش مهم شرکت گاز در توسعه و آبادانی کشور و استان گفت:امسال برای گاز رسانی به بخش صنعتی استان بیش از ۱۴۰ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است.

شیخی همچنین میزان شبکه گذاری گاز در  بخش روستایی را ۶۰۰ کیلومتر و بخش شهری را بیش از  ۵۰۰ کیلومتر عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در خاتمه با اشاره به افزایش روزافزون تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان، از همه مشترکین درخواست کرد تا با رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، پایداری جریان گاز را در استان تضمین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز