خبرگزاری کار ایران

با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارکنان انجام شد؛

انعقاد تفاهمنامه همکاری مابین اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی و هیات ورزش‌های همگانی استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۱۲۷

به جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی، افزایش سلامتی جسم و روح کارکنان ، زندانیان ، خانواده زندانیان و سربازان وظیفه ، تفاهمنامه همکاری فی مابین اداره کل زندان های آذربایجان غربی و هیات ورزش های همگانی منعقد شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه‌ای که با حضور بروجنی مدیر کل زندان‌های آذربایجان غربی و اشتری رئیس هیا‌ت‌های ورزشی استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، بروجنی ضمن تشریح اهداف اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها گفت : ورزش در حوزه زندان یکی از کلید واژه های اصلی است.

مدیر کل زندان‌های استان با بیان اینکه ورزش امری است که تمامی بزرگان دین و جامعه به آن تاکید دارند، افزود: چنانچه جسم و تن سالم نباشد ، مطمئنا روح نیز به تکامل و رشد نخواهد رسید.

بروجنی در خصوص زندانیان و فعالیت های فرهنگی در زندان‌ها گفت : زندانیان عضوی از جامعه هستند که برای ما فرقی با سایر افراد ندارند، زندانی از بدو ورود به زندان‌ها در راستای تبلور جسمی و روحی او تلاش می شود تا با تن و روحی سالم به جامعه بازگردد.

وی تصریح کرد: ما در راه بازسازی شخصیت زندانی که هیچ نقشی نیز در هنجارشکنی آنها نداشته ایم، نیازمند کمک و همکاری تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی و مردمی هستیم تا شخصیت به خطارفته او را با ارائه آموزش های درست به طرف زندگی سالم هدایت کنیم.

بروجنی افزود :خوشبختانه بستر لازم برای فعالیت های ورزشی در زندان های استان آماده است، لذا انتظار می‌رود با کمک هئات ورزش‌های همگانی استان و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای کمک به زندانیان و خانواده آنها استفاده شود.

وی افزود: آمادگی همکاری با تمامی زندان‌های استان را داریم، از این رو به مشارکت خیرین برای ساخت مجموعه های ورزشی و تجهیز اماکن ورزشی در زندان ها و همچنین مربی و داور ورزشی نیاز داریم.

اشتری رئیس هیات ورز‌ش‌های همگانی آذربایجان غربی نیز در ادامه ضمن تقدیر از نقطه نظرات مدیر کل زندان‌های استان گفت : متاسفانه اکنون مشکل کم تحرکی در جامعه به خوبی احساس می شود، ما در تلاش هستیم که با تمامی ظرفیت‌ها در آگاه‌سازی مردم نسبت به مزایای ورزش اقدام کنیم چرا که معتقدیم پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

اشتری افزود: زندان به عنوان یکی از جوامع هدف ما دارای پتانسیل های زیادی است که ما آماده همکاری همه جانبه در خصوص ، اعزام رایگان مربی برای تعلیم ورزش، داوری مسابقات و اهداء هدایا در مسابقاتی که در مناسبت های مختلف انجام می شود هستیم.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی در پایان خاطرنشان کرد: هیات ورزش‌های همگانی آمادگی اهدای کفش و لباس ورزشی به فرزندان زندانیان نیازمند را دارد چرا که این موضوع را وظیفه ذاتی و انسانی خود می داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز