خبرگزاری کار ایران

طی ۹ماهه سال‌جاری؛

انجام بیش از یک هزار عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۶۸۰

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: طی ۹ ماهه سال جاری، یک هزار و ۲۶۰ مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در ارومیه انجام شده است.

ابراهیم شاد قوشچی در گفت وگو با ایلنا، با بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری، ۷۳۱ مورد عملیات اطفاء حریق در شهر ارومیه اتفاق افتاده است، عنوان کرد: از این تعداد ۱۸۶ مورد حوادث آتش سوزی محوطه، ۱۵۶ مورد آتش سوزی منزل، ۱۱۵مورد آتش‌سوزی خودرو، ۵۰ مورد آتش‌سوزی واحدهای‌تجاری، ۴۲ مورد آتش‌سوزی باغات و ۲۲ مورد اتش سوزی انبار و سایر موارد بوده است .

وی همچنین تعداد ماموریت های مربوط به حوادث امداد نجات در ۹ماه گذشته را ۵۲۹ مورد عنوان کرد.

شاد قوشچی افزود: در حال حاضر علاوه بر آتش‌سوزی‌ واحدهای مسکونی، بیشترین ماموریت ها مربوط به آسانسورهای ساختمانی با تعداد ۱۰۸ مورد بوده است.

وی  عمده دلیل بروز حوادث آسانسور را عدم رعایت ظرفیت آسانسور و قطع برق عنوان کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با بیان این که حوادث حریق وآتش‌سوزی به دلیل افزایش جمعیت و خطاهای انسانی و ایجاد نوعی از کاربری‌ها پیوسته روبه افزایش است، عنوان کرد:  باوجود هوشمندسازی ساختمان‌های مسکونی و تجاری شاهد افزایش آمار حریق و آتش سوزی در سطح شهر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز