خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارومیه خبر داد:

توزیع ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت زمستانی در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۶۶۲

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت زمستانی در بین ۱۰۵ هزار خانوار توزیع شده است.

احمد مجرد در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به سوخت رسانی مستمر به نقاط مختلف منطقه ارومیه اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی و آمادگی قبلی و در پی بروز سرما و بارش برف و یخبندان در استان نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی و همچنین تامین، ذخیره سازی و توزیع سوخت فروشندگی‌ها به ویژه در روستا‌های سخت گذر به طور مطلوب در حال اجراست.

وی با اشاره به بارش برف از هفته گذشته و مستمر در همه نقاط استان گفت: این شرکت آمادگی کامل تامین سوخت در شرایط بحرانی را دارد و برف و یخبندان خلل و وقفه ای در سوخت رسانی به مناطق صعب العبور  ایجاد نمی کند.

مجرد خاطر نشان کرد:از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت زمستانی در بین ۱۰۵ هزار خانوار توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه افزود: همچنین روزانه بالغ بر ۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه ارومیه توزیع می‌شود و در حال حاضر تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل زمینی منطقه مازاد بر خط لوله نفت، کار جابجایی و توزیع سوخت را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز