خبرگزاری کار ایران

کاظمی به ایلنا خبر داد:

واگذاری بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ انشعاب برق جدید در میاندوآب

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۹۸۴

مدیر توزیع نیروی برق میاندوآب از واگذاری ۲هزار و ۳۰۵ انشعاب جدید در این شهرستان خبر داد.

کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آذرماه تعداد ۲ هزار و ۳۰۵ انشعاب جدید به مشترکان شهری و روستایی میاندوآب واگذار شده است که سهم مشترکین خانگی تعداد یک هزار و ۸۷۱ انشعاب، مشترکین عمومی ۶۵ انشعاب و سایر مصارف نیز ۳۰۳ انشعاب است.

وی افزود: کمک به تولید ملی در سال جهش تولید از ابتدای سال جزو ماموریت های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بوده است و به همین منظور تسهیل در واگذاری انشعاب به مشترکین تولیدی و کشاورزی توسط تمامی مدیریت های تابعه شرکت پیگیری می‌شود.

مدیر توزیع برق میاندوآب خاطرنشان کرد: در راستای کمک به رونق تولید از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد ۱۶ انشعاب تولیدی برای واحدهای صنعتی و معدنی واگذار شده است و همچنین تعداد ۵۰ انشعاب کشاورزی نیز برای برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی نصب شده است.

وی اضافه کرد: واگذاری انشعاب‌های جدید برق در بخش‌هایی که شبکه توزیع نیروی برق وجود ندارد مستلزم احداث شبکه جدید است و برای واگذاری ۳۸ انشعاب شهری در میاندوآب ۳.۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف‌هوایی با اعتبار ۷۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

کاظمی افزود: واگذاری ۱۱۳ انشعاب برق روستایی در سطح روستاهای میاندوآب سبب شده است تا مدیریت توزیع برق میاندوآب قریب ۶ کیلومتر شبکه ۴۰۰ ولت هوایی با اعتبار ۸۳۵۰ میلیون ریال احداث کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز