خبرگزاری کار ایران

ایلنا از آذربایجان غربی گزارش می‌دهد؛

بارش اولین برف زمستانی در ارومیه و غافلگیری مسئولان شهری/معاون خدمات شهری: امکان برف روبی و مسیر گشایی سریع نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۶۵

بارش سنگین اولین برف زمستانی نیروهای شهرداری ارومیه را غافلگیر کرد به طور که تردد در اغلب خیابان‌های شهر دچار اختلال شد.

به گزارش ایلنا،این در حالی است که کارشناسان اداره هواشناسی استان از یک هفته قبل نسبت به بارش برف در ارومیه هشدار داده بودند.با توجه به اعتراض رانندگان اتوبوس شهری ارومیه در چند روز گذشته و عدم ارائه خدمات  از سوی آنان ، بیشتر شهروندان مجبورند برای رفت و آمد به محل کار خود از خودروی شخصی استفاده کنند که همین موضوع  باعث ایجاد ترافیک در شهر شد.

ترافیک شهری و تجمع  مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس نمک پاشی و برف‌روبی در شهر را با مشکل روبرو کرد.

امکان برف روبی و مسیر گشایی سریع نیست

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت وگو با ایلنا گفت: با توجه به بارش برف و ترافیک خودروها در سطح شهر امکان برف‌روبی و مسیرگشایی سریع برای نیروهای شهرداری نیست.

امیر سحابی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود ضمن عدم تردد در سطح شهر، مسیرهای موجود را برای عبور و برفروبی ماشین آلات باز کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: ترافیک موجود در شهر سبب شده کار برف روبی سخت تر شود.

۵۰ خودروی ملکی شهرداری کار جابجایی مسافر را انجام می‌دهند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه نیز  گفت: ۵۰ خودروی ملکی شهرداری ارومیه کار جابجایی مسافر  در سطح شهر ارومیه بر عهده دارند.

مهدی مژدهی فر در گفت وگو با ایلنا با اشاره به بارش برف در ارومیه گفت: برای کاستن از تجمع مردم در ایستگاه های اتوبوس در حال حاضر اتوبوس‌های ملکی در سطح شهر مشغول شهر خدمات رسانی به شهروندان هستند.

او از شهروندان درخواست کرد برای رفت و آمد در سطح شهر و محل کار از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا باعث ایجاد اختلال در خدمت‌رسانی و نمک پاشی در خیابان ها  نشوند،

به گزارش ایلنا،جابجایی مسافر در سطح شهر ارومیه را در ۳۴۳ دستگاه اتوبوس برعهده داشتند که از این تعداد ۲۹۳ اتوبوس متعلق به بخش خصوصی است که با توجه به اعتراض  رانندگان اتوبوس بخش خصوصی کار جابجایی مسافر در شهر ارومیه برعهده ۵۰ اتوبوس ملکی شهرداری ارومیه قرار گرفته است که این تعداد  جوابگوی مسافرین شهری کلانشهر ارومیه نبوده و شهروندان به ناچار برای تردد در شهر از خودروی شخصی استفاده می‌کنند همین امر باعث ایجاد ترافیک در خیابانها و  اختلال در خدمت رسانی به شهروندان در اثر بارش برف شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز