خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته داوران ارومیه در گفت وگو با ایلنا:

شرایط داوری در کشور خوب است/ آمار پایین اشتباهات داوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۴۴

رئیس کمیته داوران ارومیه گفت: با مدیریت قابل قبولی که شاهد هستیم، شرایط داوری در کشور مناسب است.

 رامین امید باراندوزی در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت داوری کشور گفت: خوشحالیم امروز رئیس دپارتمان و کمیته داوران به خوبی توانستند اوضاع داوری کشور را مدیریت کنند و شرایط مناسبی در داوری کشور وجود داشته باشد.

او افزود: برخلاف آنچه که برخی کارشناس نماها و منفعت طلبان در فضای مجازی اعلام می کنند  جو داوری در کشورخوب است،  چرا که پس از برگزاری ۶۴ بازی چیزی حدود پنج اشتباه تاثیرگذار در بازیها اتفاق افتاده  که از لحاظ آماری بسیار ناچیز است و نسبت به گذشته کمتر شده است.

باراندوزی در خصوص اینکه پس چرا برخی ها می‌گویند مشکلات داوری و کمیته داوران زیاد است ، گفت: اولا  کسانی که از کمیته داوران و رئیس دپارتمان انتقاد می‌کنند کسانی هستند که به واقع از جامعه داوری دور افتاده‌اند و برخی ها نیز قبلا مشکلات فراوانی داشتند و اکنون  طرد شده   و امروز صرفا  برای سنگ اندازی چنین  چیزی می‌ گویند تا به خواسته‌های خود برسند.

رئیس کمیته داوران فوتبال ارومیه اظهار داشت: امروز آقایان ناراحت هستند که چرا دپارتمان و کمیته داوران به ۱۳٠ داور ابلاغ داده است .این در حالی است که تا چند هفته پیش همین آقایان به ظاهر کارشناس از فشار برای دعوت داوران  بیشتر برای کلاس لیگ برتر سخن می گفتند ، حال چه شده که گفته خودشان را هم قبول ندارند و می گویند از داوران بیشتری استفاده شده  است. 

او افزود: به عنوان یک مسئول که کارشناسانه نسبت به عملکرد کمیته داوران نگاه می کنم در چینش‌ها و ابلاغ به داوران رعایت انصاف، عدالت و شایسته سالاری لحاظ شده است و اگر در جایی هم اشتباهی اتفاق افتاده ناخواسته بوده و این یعنی تلاش برای بهبود وضعییت داوری کشور و روزهای خوبی برای داوران کشور باید متصور شد.

باراندوزی با اشاره به افرادی که جو داوری کشور را بر هم می‌زنند و باعث عدم تمرکز داوران در داوری می‌شوند گفت: از کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون به عنوان یک شخص ورزشی خواهش دارم به موضوعات ورود کنند و با این افراد برخورد جدی داشته باشند تا به راحتی هرطوری که دوست دارند اظهار نظرهای غیر واقع که باعث تشویش اذهان عمومی می شوند نکنند و زمینه را برای اظهار نظرهای غیر واقع سایرین باز نکنند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: از کمیته داوران و دپارتمان داوری فوتبال کشور نهایت تشکر را دارم اما دیگر نباید با سعه صدر و احترام با افرادی که آرامش کمیته داوران برهم می‌ریزند رفتار کنند چرا که مسیر و اهداف این نفرات مشخص است و باید برخورد جدی و قاطع با این افراد داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز