خبرگزاری کار ایران

امداد رسانی به ۴۰ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۳۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ساعت گذشته ۴۰ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نیروهای هلال احمر استان امداد رسانی شدند.

 امیر جعفرزاده در گفتگو با ایلنا، در خصوص جزییات امداد رسانی در پی بارش سنگین برف و کولاک در استان طی 24 ساعت گذشته گفت: با بارش برف و وقوع کولاک در محور آغ بلاغ در شهرستان اشنویه و برده رشان در شهرستان میاندوآب 40 خودرو به همراه 118 سرنشین گرفتار در کولاک و برف توسط نیروهای اهلال احمر امداد رسانی شد.

او افزود: از این تعداد 34 خودرو به همراه 34خانوارو 102 سرنشین مربوط به شهرستان اشنویه ابتدای روستای رش کند و 6 خودرو با 6 خانوار و 15 نفر در محور میاندوآب به مهاباد در گردنه برده رشان است که توسط سه تیم امدادی توسط سه پرسنل و 9 داوطلب هلال احمر امداد رسانی شدند.

جعفرزاده از امداد رسانی به 117 نفر از 118 فرد حادثه دیده در این عملیات ها خبر داد و افزود: یک نفر از افراد گرفتار شده در برف و کولاک مصدوم شده بود که توسط نیروهای امدادی جمعیت مداوا به مرکز درمانی اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به انتقال یک خانم باردار در شهرستان تکاب به مرکز درمانی توسط نیروهای امدادی هلال احمر اشاره کرد و گفت:در این عملیات های امدادی سه دستگاه آمبولانس بکارگیری شد.

جعفرزاده با اشاره به توزیع اقلام غذایی به برخی از افراد گرفتار در برف، یادآور شد: در این عملیات 22 بسته جیره غذایی اضطرار ی نیز توزیع شده است. 

او با بیان اینکه امداد رسانی به دلیل تداوم بارش برف و لغزنده بودن محورهای ارتباطی ادامه دارد، گفت: شهروندان عزیز به محض اطلاع از این حوادث موارد را از طریق تلفن 112 اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز