خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

انهدام باند سارقان مسلح در مهاباد / قاتل فراری و همدستانش دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۲۳

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از انهدام باند سارقان مسلح در مهاباد و دستگیری قاتل فراری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود خرم‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری قاتل فراری در مهاباد، اظهار داشت: در ۲۳ آذرماه امسال واحد گشت کلانتری شهرستان مهاباد در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پارک شده به عنوان خودروی سرقتی مظنون و در حین بررسی آن، مهاجم به صورت مسلح اقدام به خروج از ساختمان و تیراندازی به سمت مامورین و مردم می‌کند.

وی افزود: بر اثر این تیراندازی سه نفر از مامورین و یک عابر حاضر در محل زخمی و یکی از عابران نیز فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در نهایت سارق مسلح با یک خودرو که به صورت روشن در خیابان پارک شده بود؛ از محل متواری و آن را در یک مسیر رها می‌کند.

خرم‌نیا با اشاره به ردگیری‌های انجام شده توسط تیم‌های ویژه پلیس، بیان کرد: سرانجام سارق مسلح‌ در مخفیگاهش شناسایی شد اما هیچگونه اقدامی برای دستگیری در آن محل به دلیل رعایت حال‌ ساکنین محل (با توجه به مسلح بودن وی) انجام نشد.

وی خاطرنشان کرد: متهم شبانه بعد از خروج از مخفیگاهش و هنگام عزیمت به یکی از شهرستان‌های مرزی دستگیر و در بازجویی‌ها و تحقیقات انجام شده به جرایم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی یادآور شد: اعضای این باند سه نفر بودند که همگی دستگیر و به چند فقره سرقت مسلحانه در مسیر مهاباد - بوکان اعتراف کرده و در نهایت برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز