خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان صمت استان خبر داد:

توزیع ۱۴۵۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان‌غربی برای تعدیل قیمت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۴۴۳

رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از توزیع یک هزار و ۴۵۰ تن مرغ منجمد طی ماه‌های آبان و آذر امسال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بابایی بیان کرد: برای کاهش قیمت مرغ در بازار تاکنون یک هزار و ۴۵۰ تن مرغ منجمد طی ماه‌های آبان و آذر امسال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح استان توزیع شده که نقش مهمی در کاهش قیمت مرغ در بازار داشته است.

وی افزود: ۸۰۰ تن گوشت منجمد مرغ بر اساس میزان جمعیت بین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در آبان امسال و ۶۵۰ تن نیز در آذرماه جاری توزیع شده که این روند تا پایان ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در این مدت، هزار و ۳۰۰ تن برنج هندی نیز به این استان تخصیص یافته که برش استانی انجام و از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای و تعاونی‌های مصرف در حال جذب و توزیع است.

بابایی ادامه داد: در آبان امسال همچنین هزار و ۲۳۶ تن روغن نباتی در اختیار استان قرار گرفته که تاکنون ۵۰۰ تن از این میزان توزیع شده است.

وی یادآورشد: در این مدت همچنین هزار و ۶۳۷ تن شکر به آذربایجان غربی اختصاص یافته که به صورت بسته‌بندی‌های یک کیلویی بسته بندی و توزیع می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش برای کاهش مشکلات حوزه آرد و نان طی ماه‌های اخیر در آذربایجان غربی بیان کرد: در این راستا، ۲ هزار و ۷۰۰ تن آرد ترمیمی بین شهرستان‌های مختلف استان توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز