خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

61 درصد جمعیت شهرستان سلماس تحت پوشش بیمه سلامت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۲۴

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان سلماس گفت:61 درصد جمعیت سلماس تحت پوشش بیمه پایه بیمه سلامت هستند.

علیرضاحاجی حسینلو در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه 61 درصد جمعیت سلماس تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: تعداد 122 هزار نفر از جمعیت 200 هزار نفری این شهرستان از خدمات بیمه پایه سلامت بهره مند هستند. 

 حاجی حسینلو افزود: در شرایط اپیدمی کرونا این سازمان با تحت پوشش قرار دادن این بیماری 70 درصد هزینه های سرپایی و 90 درصد هزینه های بستری در بخش های دولتی  بیماران کرونایی را پرداخت می کند.

 وی همچنین از قرار گرفتن داروهای هیدروکسی کلروکین سولفات و کلروکین فسفات در بخش سرپائی و داروهای اینترفرون بتا در بخش بستری ، در لیست بیمه سلامت خبر داد و گفت: از تاریخ ۲۵ آبان سال جاری نیز داروهای فاویپیرواویر و رمدسیویر، جهت درمان بیماران کرونایی مبتنی بر پروتکل‌های وزارت بهداشت، تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: جهت رفاه حال بیمه شدگان و کاهش بار مراجعه به دفاتر پیشخوان از بیستم آبان ماه  سال جاری دفترچه های بیمه سلامت همگانی بصورت اتوماتیک  و سیستمی تمدید شده اند و نیازی به مراجعه به دفاتر ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز