خبرگزاری کار ایران

علیزاده خبر داد:

توزیع ۲۳۸ تن گوشت مرغ در بیش از ۹۲ نقطه شهر ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۴۸

مدیر بازرسی و نظارت اصناف آذربایجان ‌غربی از توزیع ۲۳۸ تن گوشت مرغ در ارومیه خبر داد و گفت: در مجموع از ۲۵ آبان‌ماه تا ۲۰ آذرماه در ۹۲ نقطه شهر مرغ توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، منوچهر علیزاده با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال تعداد 56 هزار و هشت فقره بازرسی و نظارت در سطح استان انجام شده است، اظهار داشت: بیشترین بازرسی در مهاباد با هفت هزار و 906 فقره و خوی با 6 هزار و 73 فقره بوده است.

وی تصریح کرد: در مجموع در این مدت دو هزار و 476 فقره پرونده تشکیل شده که بیشترین آنها به ترتیب در مهاباد، ارومیه، پیرانشهر و سلماس بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز 35 میلیارد و 618 میلیون و 846 هزار و 58 ریال بوده و بیشترین ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در شهرستان ارومیه با 23 میلیارد و 813 میلیون و 891 هزار و 67 ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال دو هزار و 921 شکایت صنفی در سطح استان واصل شده است بیان کرد: بیشترین شکایات در ارومیه، مهاباد و خوی بوده و بیشتر پرونده‌های تشکیل شده نیز به علت عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی بوده است.

علیزاده در ادامه از توزیع 238 تن گوشت مرغ در ارومیه خبر داد و گفت: در مجموع از 25 آبان تا 20 آذر در 92 نقطه شهر مرغ توزیع شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف آذربایجان‌غربی افزود: در این راستا 122 تن با یخچال در 56 نقطه شهر از 25 آبان تا 5 آذر و 116 تن مرغ منجد نیز در 36 نقطه پایین شهر از 6 تا 20 آذرماه توزیع شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی در توزیع گوشت سفید در سطح شهرستان ارومیه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز