خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح پویش «ایران مهربان» در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۱۳۹

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی از اجرای طرح پویش ایران مهربان برای حامی یابی بیش از ۶هزار نفر از ایتام در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزیز سهندی گفت: ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین آذربایجان‌غربی فاقد حامی بوده که برای حامی‌یابی آن‌ها پویش «ایران مهربان» در استان در حال اجرا است.

او با اشاره به اینکه هدف از اجرای این پویش بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد است، افزود: در حال حاضر، سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین استان پایین‌تر از میانگین متوسط کشوری و برابر با ۱۹۰ هزار تومان است که با اجرای این پویش، سرانه پرداختی به آنها افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار و ۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد بوده و ۳۴ هزار حامی در کمک به این ایتام و فرزندان محسنین همراه کمیته امداد هستند.

سهندی عنوان کرد: با اجرای پویش «ایران مهربان» امید است تا بهار ۱۴۰۰ هیچ یتیمی در کشور بدون حامی نباشد و در سطح استان ۵۴ هزار و ۵۰۰ حامی جدید جذب شود.

او تصریح کرد: اجرای طرح  ایران مهربان با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق این هدف نقش موثری داشته و این طرح با مشارکت اصناف و اقشار جامعه در حال اجرا است.

او خاطرنشان کرد: علاوه بر ایتام و محسنین تحت حمایت، ۱۲ هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز و یک هزار و ۱۰۰ دانشجو نیز تحت حمایت کمیته امداد هستند که با توجه به نیازهای مختلف این دانش آموزان و دانشجویان،  بدون حمایت خیران تامین هزینه همگی آنها امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه برای مشارکت در پویش ایران مهربان هر فرد می تواند با پرداخت حد اقل ۳۰ هزار تومان ماهانه، حامی شود، اظهار کرد: شیوه های مشارکت طرح معنوی اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام در سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، تماس و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد سطح استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز